Siemka, wreszcie przybyły do nas długo wyczekiwane... UWAGA, UWAGA! WAKACJE!!
Musze przyznać, że jeszcze dziś na zakończeniu roku nie czułam tych wakacji albo poprostu to do mnie nie docierało. Teraz dopiero zrozumiałam, że koniec: wczesnego wstawania, stresu, oglądania różnych wkurzających osób z klasy, odrabiania lekcji oraz złośliwostek, niektórych nauczycieli.
Wraz z wakacjami (!!!) przykro mi mówić, że nie zawsze będziemy mogły z Pauliną wrzucać posty na bierząco. Postaramy się robić to tak często jak to się da, ale wolimy więcej czasu spędzać aktywnie, a poza tym wyjezdżamy, że tak powiem na "urlop" xD. To tak żeby nie przedłużać:
WESOŁYCH,
MIŁYCH,
GORĄCYCH,
SŁONECZNYCH WAKACJI, kochani ;*
PS. Miałam Wam powiedzieć, że kiedy wychodziłam ze szkoły jakiś chłopak krzyknął: " Sajonara, głupia szkoło!". To mnie akurat rozwaliło ;D
piątek, 28 czerwca 2013
Heh...
Siemanko!
Zachowałam się beszczelnie, nie pisząc wam o zawieszeniu... Przepraszam! ;( Mam nadzieję, że wybaczycie mi i Edzi, tym, że jest aktualnie reaktywacja ;)
Możecie znaleźć nas na TFM (TransForMice) pod nickami:
Berlinka- beliverjeden
Fłedziaczek- Mrskarmelek
;)
Coś o zakończeniu szkoły:
Ja już po, mieliście może czerwony pasek?
Mnie się udało wywalczyć pasek, ale na świadectwie xD
Zapraszam do pisania komentarzy.
Życzę wam wspaniałych, doskonałych wakacji pyszczki wy moje ♥
Lovciam, zawsze wasz Berliiineeek <3 div="">3>
wtorek, 11 czerwca 2013
Odpoczyneek ;)
Nie ma to jak odpoczynek przed komputerem, po powrocie z podwórka xD
Nie no poważnie według mnie nic tak cie nie wymęczy jak szalenie na dworze z koleżankami ;3 Macie jakieś swoje ulubione zabawy lub zajęcia? Moje to:
♥ zabawa w podchody
♥ żarcie lodów
♥ plotkowanie
♥ huśtanie na huśtawce
Jeszcze dzisiaj znalazłam obrazek, który mnie rozwalił (prawie dosłownie) xD
TITANIC XD
OK. Więcej nie będę Wam przeszkadzać :) Pa pa!
Nie no poważnie według mnie nic tak cie nie wymęczy jak szalenie na dworze z koleżankami ;3 Macie jakieś swoje ulubione zabawy lub zajęcia? Moje to:
♥ zabawa w podchody
♥ żarcie lodów
♥ plotkowanie
♥ huśtanie na huśtawce
Jeszcze dzisiaj znalazłam obrazek, który mnie rozwalił (prawie dosłownie) xD
TITANIC XD
OK. Więcej nie będę Wam przeszkadzać :) Pa pa!
poniedziałek, 10 czerwca 2013
Ważna zmiana na blogu ;33
Cześć! Nie mam wizji na opowiadanie, dlatego, zostanie wstrzymane do sierpnia. A prócz tego, niedługo pojawi się coś nowego, czyli inny blog. Sądzę, że warto wypróbować inne platformy, ale ta jest najlepsza. Tak więc, czekajcie, Fredzia, Ciebie też zapraszam do oglądnięcia bloga xD O ile będzie . _ .
Good, a teraz rozmowa z... Cleverbotem ♥
Edytnę posta i wstawię rozmowę jutro, pa :D
Good, a teraz rozmowa z... Cleverbotem ♥
Edytnę posta i wstawię rozmowę jutro, pa :D
LOL ;]
Hejo [: Dziś pora na kawały ;D
Jasio wraca ze szkoły zapłakany i mówi:
- Mamo, dzieci się ze mnie naśmiewają, że mam wielki żołądek I jestem żarłokiem.
- Nie Jasiu. Jesz tyle, co inne dzieci. A teraz zjedz zupę, bo mi wanna potrzebna.
Jasio wraca ze szkoły zapłakany i mówi:
- Mamo, dzieci się ze mnie naśmiewają, że mam wielki żołądek I jestem żarłokiem.
- Nie Jasiu. Jesz tyle, co inne dzieci. A teraz zjedz zupę, bo mi wanna potrzebna.
Nauczycielka po latach spotyka ucznia
- No co tam teraz robisz??
Uczeń:
- Wykładam chemię
- Ooo no proszę. A gdzie??
- W biedronce
- No co tam teraz robisz??
Uczeń:
- Wykładam chemię
- Ooo no proszę. A gdzie??
- W biedronce
Policjant zatrzymuje samochód, którym jadą trzy osoby.
- Gratuluję - mówi policjant - jest pan tysięcznym kierowcą, który przejechał nową szosą.
Oto nagroda pieniężna od firmy budującej drogi!
Obok pojawia się reporter i pyta:
- Na co wyda pan te pieniądze?
- No cóż - odpowiada po namyśle kierowca - chyba w końcu zrobię prawo jazdy...
Żona kierowcy z przerażeniem:
- Nie słuchajcie go panowie... On zawsze lubi żartować, gdy za dużo wypije!
W tym momencie z drzemki budzi się, siedzący z tylu dziadek i widząc policjanta zauważa:
- A nie mówiłem, że skradzionym samochodem daleko nie zajedziemy!
- Gratuluję - mówi policjant - jest pan tysięcznym kierowcą, który przejechał nową szosą.
Oto nagroda pieniężna od firmy budującej drogi!
Obok pojawia się reporter i pyta:
- Na co wyda pan te pieniądze?
- No cóż - odpowiada po namyśle kierowca - chyba w końcu zrobię prawo jazdy...
Żona kierowcy z przerażeniem:
- Nie słuchajcie go panowie... On zawsze lubi żartować, gdy za dużo wypije!
W tym momencie z drzemki budzi się, siedzący z tylu dziadek i widząc policjanta zauważa:
- A nie mówiłem, że skradzionym samochodem daleko nie zajedziemy!
No to tyle. papatki x)
czwartek, 6 czerwca 2013
Gierki ;3
Cześć. Chciałabym polecić Wam pewne gry. Nie które z nich moga się Wam spodobać :]
Arena Mody, to gra, w której jesteś modelką. Utwórz sobie postać, przebiesz ją, kup słodkiego zwierzaczka, a nawet dopełnij pustkę w życiu swojej modelki przystojnym chłopakiem- może wierny piłkarz albo uroczy fotograf? To zależy od Ciebie! Umebluj swoje mieszkanie według własnego pomysłu! Wygrywaj pojedynki z innymi paniami na Arenie Mody i znajdź jej pracę, w której zarobi trochę dolarów.
To wszystko w Arenie Mody!
Cromimi: W tej grze możesz wybrać zwierzątko: chomika, myszkę lub fretkę. Nadaj mu imię, opiekuj się nim, kup ubranka i zadbaj o czystość w ich klatce. Dbaj o jej potrzeby ponieważ życie cromimis to nie tylko przyjemności. Ta wirtualna gra jest bardzo urocza!
Transformice: To gra zręcznościowa, w której jesteśmy myszką. Możemy mieć różne tytuły, np. Mała myszka, Słodka myszka, Spełniony szaman. Chodzi w niej o to, by pokonać pewną drogę, zdobyć serek i wrócić do dziurki. Zdarzają się także pewne przeszkody, które pokonać pomoże nam szaman*. W grę gra kilku graczy. Może grać nawet 150 osób lub więcej! Oczywiście, wszyscy możemy ze sobą pisać, ponieważ jest tam czat. A prócz tego, możemy np. tańczyć, siedzieć, dawać latającego całusa. Za odpowiednią ilość serków można kupić ubranko lub kolor sierści. Gra świetna na zabicie czasu, wciąga ;]]
*szaman- Gracz, który ze wszystkich zdobyć najwięcej punktów, które po byciu szamanem traci. KAŻDY MOŻE BYĆ SZAMANEM! Oznaczony jest wzorami na sierści. Pomaga graczom pokonać wiele przeszkód, np. stawia deskę nad dziurą. Nie zawsze jest jeden szaman, czasem są 2, lub w ogóle nie ma.
Cleverbot: To nie jest gra, ale bardzo ciekawy czat ;] Piszemy tu z robotem, który zna wszystkie języki! :D Jest głupi, bo jak ma odpowiadać, to dziwnie odpowiada xD Jest epicki♥ Świetne, gdy nie masz towarzystwa! :))
Pamiętajcie, że jeżeli znajdziemy jeszcze jakieś fajne gry, na pewno wam o nich powiemy! ;)
Arena Mody, to gra, w której jesteś modelką. Utwórz sobie postać, przebiesz ją, kup słodkiego zwierzaczka, a nawet dopełnij pustkę w życiu swojej modelki przystojnym chłopakiem- może wierny piłkarz albo uroczy fotograf? To zależy od Ciebie! Umebluj swoje mieszkanie według własnego pomysłu! Wygrywaj pojedynki z innymi paniami na Arenie Mody i znajdź jej pracę, w której zarobi trochę dolarów.
To wszystko w Arenie Mody!
Cromimi: W tej grze możesz wybrać zwierzątko: chomika, myszkę lub fretkę. Nadaj mu imię, opiekuj się nim, kup ubranka i zadbaj o czystość w ich klatce. Dbaj o jej potrzeby ponieważ życie cromimis to nie tylko przyjemności. Ta wirtualna gra jest bardzo urocza!Transformice: To gra zręcznościowa, w której jesteśmy myszką. Możemy mieć różne tytuły, np. Mała myszka, Słodka myszka, Spełniony szaman. Chodzi w niej o to, by pokonać pewną drogę, zdobyć serek i wrócić do dziurki. Zdarzają się także pewne przeszkody, które pokonać pomoże nam szaman*. W grę gra kilku graczy. Może grać nawet 150 osób lub więcej! Oczywiście, wszyscy możemy ze sobą pisać, ponieważ jest tam czat. A prócz tego, możemy np. tańczyć, siedzieć, dawać latającego całusa. Za odpowiednią ilość serków można kupić ubranko lub kolor sierści. Gra świetna na zabicie czasu, wciąga ;]]
*szaman- Gracz, który ze wszystkich zdobyć najwięcej punktów, które po byciu szamanem traci. KAŻDY MOŻE BYĆ SZAMANEM! Oznaczony jest wzorami na sierści. Pomaga graczom pokonać wiele przeszkód, np. stawia deskę nad dziurą. Nie zawsze jest jeden szaman, czasem są 2, lub w ogóle nie ma.
Cleverbot: To nie jest gra, ale bardzo ciekawy czat ;] Piszemy tu z robotem, który zna wszystkie języki! :D Jest głupi, bo jak ma odpowiadać, to dziwnie odpowiada xD Jest epicki♥ Świetne, gdy nie masz towarzystwa! :))
Pamiętajcie, że jeżeli znajdziemy jeszcze jakieś fajne gry, na pewno wam o nich powiemy! ;)
wtorek, 4 czerwca 2013
Berlinkoooowyyy Świaaaaat :DD
Cześć:3 Jak to w dzień zwykły, piszę posta ;33 Dumdumdumdu xD
Odbija miiiiii xD LOL xD Ok. Paulina, OGARNIJ SIĘ!
Dobra, już lepiej xd
Czemu mam taki nieogar? Aaaa, to wam wszystko powieeem xd
Jutro mamy z klasą wycieczkę^^ A gdzie to nie powiem, tajemnica xD
Ale będzie zacnie, bo nie będzie lekcji, a ja mogę spać do 9! Tak, mamy być w szkole na 10:00 x3
Ale za to: 0 nauki! :DD
Cóż, daleeej, w czwartek Dzień Sportu, jeżeli nie będzie padać:33 Łiiiii<33 font="" nbsp="">33>
Lovciam, narka:
~Nieogarnięty Berlinek :DD
poniedziałek, 3 czerwca 2013
Coś tam :P
Hej! A więc kawały. :D Tydzień temu nie mogłam wrzucić co jest okropną zbrodnią ;d Jeszcze przeprosiny od Pauliny za to, że nie dodała opowiadania =)
Na lekcji biologii pani pyta Kazia:
-Co to jest?
-Szkielet.
-Czego?
-Zwierzęcia.
-Ale jakiego?
-Nieżywego!
-Co to jest?
-Szkielet.
-Czego?
-Zwierzęcia.
-Ale jakiego?
-Nieżywego!
Przybiega dziecko na stację benzynową z kanistrem:
- Dziesięć litrów benzyny, szybko !
- Co jest ? Pali się ?
- Tak, moja szkoła. Ale trochę jakby przygasa.
- Dziesięć litrów benzyny, szybko !
- Co jest ? Pali się ?
- Tak, moja szkoła. Ale trochę jakby przygasa.
Nauczycielka w szkole sprawdza zadanie domowe, i widzi , że Jagoda nie zrobiła i pyta się :
- Jagoda kiedy odrabiasz lekcje ???
Jagoda mówi
- Po obiedzie.
Nauczycielka :
- To czemu nie masz tego zadania zrobionego???
a Jagoda :
- Bo jestem na diecie.
- Jagoda kiedy odrabiasz lekcje ???
Jagoda mówi
- Po obiedzie.
Nauczycielka :
- To czemu nie masz tego zadania zrobionego???
a Jagoda :
- Bo jestem na diecie.
Blondynka mówi do swojego chłopaka
- Kochanie słyszałam, że płazy są głupie...
A on odpowiada
- Racja żabciu.
- Kochanie słyszałam, że płazy są głupie...
A on odpowiada
- Racja żabciu.
Oki to narazie ;3
środa, 29 maja 2013
Obraaazkiii*_*
Hej! Tu Berlinka. Dziś ja wstawiam zdjęcia:
Czy tylko ja, też chciałabym mieć tą drugą i pierwszą lamę? *_*
Czy ktoś chciałby mieć takiego konia w paski, zebrę?... Ja! x3
Przesweetaśny^^
Król Julian jak zwykle gwiazdorzy xd
Nie wypił kawy xd
Ta żyrafa Cię lubii*_*
Czy ja też ją chcę? Tak^^
Chomik: A niech jeszcze raz ktoś mnie ubierze w sukienkę i nazwie księżniczką!
xDD
I love*_* . Dialog powyżej pasuje do tego chomiczka.
Myślę, że obrazki wam się spodobały :)
Berlinka
wtorek, 28 maja 2013
Kawały:3
Cześć! Zdziwieni? Dziś Berlinka doda kawały, spóźnione^^
O jeździe autem:
Jedzie facet samochodem i widzi napis:
"Maksimum 70 km".
Chcąc, nie chcąc zwalnia.
Po pewnym czasie widzi napis:
"Maksimum 40 km".
Zdenerwowany, zwalnia.
Wkrótce znów widzi napis:
"Maksimum 10 km".
Wkurzony, zwalnia, nawet rowerzyści go wyprzedzają.
Nagle widzi napis:
"Witamy w Maksimum"
O Małżeństwie:
Przed ślubem:
Ona - Ciał Janek.
On - No nareszcie, już tak długo czekam.
Ona - Może chcesz żebym poszła?
On - Nie! Co Ci przyszło do głowy? Sama myśl o tym jest dla mnie straszna!
Ona - Kochasz mnie?
On - Oczywiście, o każdej porze dnia i nocy.
Ona - Czy mnie kiedyś zdradziłeś?
On - Nie! Nigdy! Dlaczego pytasz?
Ona - Chcesz mnie pocałować?
On - Tak, za każdym razem i przy każdej okazji.
Ona - Czy byś mnie kiedykolwiek uderzył?
On - Zwariowałaś? Przecież wiesz jaki jestem.
Ona - Czy mogę Ci zaufać?
On - Tak.
Ona - Kochanie.
Siedem lat po ślubie:
Czytajcie od dołu...
Tylko dwa, ale za to obrazków będzie dużo:) Pa!
O jeździe autem:
Jedzie facet samochodem i widzi napis:
"Maksimum 70 km".
Chcąc, nie chcąc zwalnia.
Po pewnym czasie widzi napis:
"Maksimum 40 km".
Zdenerwowany, zwalnia.
Wkrótce znów widzi napis:
"Maksimum 10 km".
Wkurzony, zwalnia, nawet rowerzyści go wyprzedzają.
Nagle widzi napis:
"Witamy w Maksimum"
O Małżeństwie:
Przed ślubem:
Ona - Ciał Janek.
On - No nareszcie, już tak długo czekam.
Ona - Może chcesz żebym poszła?
On - Nie! Co Ci przyszło do głowy? Sama myśl o tym jest dla mnie straszna!
Ona - Kochasz mnie?
On - Oczywiście, o każdej porze dnia i nocy.
Ona - Czy mnie kiedyś zdradziłeś?
On - Nie! Nigdy! Dlaczego pytasz?
Ona - Chcesz mnie pocałować?
On - Tak, za każdym razem i przy każdej okazji.
Ona - Czy byś mnie kiedykolwiek uderzył?
On - Zwariowałaś? Przecież wiesz jaki jestem.
Ona - Czy mogę Ci zaufać?
On - Tak.
Ona - Kochanie.
Siedem lat po ślubie:
Czytajcie od dołu...
Tylko dwa, ale za to obrazków będzie dużo:) Pa!
niedziela, 26 maja 2013
Na zawsze cz 2
Dziewczyna dalszy wieczór spędziła wpatrując się, jak delikatnie opadają krople, a wśród nich, miliony osób, lecz jedna gwiazda- "Ten z grzywką", a tak przynajmniej go nazywała.
Po nieprzespanej nocy, Sara nadal nie miała ochoty spać. Ciągle myślała o tym chłopaku, myślała jak uciec. - Czy już na zawsze będę tutaj, w tej metalowej, zardzewiałej klatce?- (Nie pytajcie jakim cudem się tam znalazła XD) Aż nagle usłyszała skrzypienie drzwi. A kto w nich był? To ten, o którym zawsze marzyła, myślała, w końcu mogła wyjść, poczuć, jakie to uczucie, gdy wiatr delikatnie wieje w twarz. Od spełnienia dzieliły ją tylko mosiężne, drewniane, stare drzwi.
Dziś spóźniona, lecz dłuższa już część opowiadania^^ Ps. Niedługo zacznę wstawiać filmiki na youtube, serdecznie zapraszam- Początki są MEGA trudne :(
piątek, 24 maja 2013
Wpis jak każdy :3
Heja! W tygodniu nie było czasu aby wam coś napisać, przepraszam was mordki wy moje ;3 ♥♥
Ale za to opowiem wam, o każdym dniu. Takie tam będziemy wstawiać^^:
Poniedziałek: Szczerze mówiąc, nie pamiętam O.o xD Wiem, że chciałam dostać o to:
Ale za to opowiem wam, o każdym dniu. Takie tam będziemy wstawiać^^:
Poniedziałek: Szczerze mówiąc, nie pamiętam O.o xD Wiem, że chciałam dostać o to:
"Na zabawki nigdy nie jest za późno", więc tego się trzymajmy^^
Wtorek: 74 szoki z koleżankami! W 15 minut!! xD
Środa: Dłuuugaaa wycieczka przyrodniczo- wf'owa :( I nie fajne zachowanie typów z klasy!! :( Fredzia wie o co come on, MOŻE kiedyś wam opowiem xd
Czwartek: Cóż... Jeden typek nadal nie zmienił zachowania, sprawdzian z historii, dobre oceny z angielskiego... xD
Piątek: Dziś! GOŚCIU NADAL SIĘ TAK ZACHOWUJE! W mojej klasie można zwariować -,- Ale co tam, jest spox xD Ciekawe co się dziś jeszcze zdarzy?? :D
PS. Furby'ego nadal chcę^^ (Furby to ten wyżej, dla tych którzy nie wiedzą.)
Teraz czekajcie do jutra na opowiadanie.
Zostało mi tylko jedno...
Bay!! :3
środa, 22 maja 2013
wtorek, 21 maja 2013
Spóźnione kawały ;d
Hejo! ;3 Wiem, że nie dałam wczoraj kawałów, coś mi wypadło... No dobra. Dziś tylko JEDEN, ale za to bardzo śmieszny i długi! :) Zapraszam.
Czwartek:
Jasio stoi z papugą w deszczowy dzień przy oknie i mówi:
- Ale leje
Papuga zapamiętała to.
Piątek:
Jaś idzie z papugą do sklepu. Złodziej kradnie mu pieniądze. Jaś krzyczy:
- Oddawaj pieniądze złodzieju!
Papuga zapamiętała to.
Sobota:
Rodzice Jasia jadą z papugą do sklepu. Mama Jasia mówi:
- Tylko uważaj na zakrętach kochanie!
Papuga zapamiętała to.
Niedziela:
Wszyscy idą z papugą do kościoła. Ksiądz leje wina do kielicha, a papuga mówi:
- Ale leje
Ksiądz się zdenerwował, ale nic nie zrobił papudze.
Ksiądz zbiera "na tacę" a papuga mówi:
- Oddawaj pieniądze złodzieju!
Wtedy ksiądz zaczął gonić paugę, a ona:
- Tylko uważaj na zakrętach kochanie!
Może nie wszystkim się spodobał, ale mi barrrdzo xD
Papa ;)
Czwartek:
Jasio stoi z papugą w deszczowy dzień przy oknie i mówi:
- Ale leje
Papuga zapamiętała to.
Piątek:
Jaś idzie z papugą do sklepu. Złodziej kradnie mu pieniądze. Jaś krzyczy:
- Oddawaj pieniądze złodzieju!
Papuga zapamiętała to.
Sobota:
Rodzice Jasia jadą z papugą do sklepu. Mama Jasia mówi:
- Tylko uważaj na zakrętach kochanie!
Papuga zapamiętała to.
Niedziela:
Wszyscy idą z papugą do kościoła. Ksiądz leje wina do kielicha, a papuga mówi:
- Ale leje
Ksiądz się zdenerwował, ale nic nie zrobił papudze.
Ksiądz zbiera "na tacę" a papuga mówi:
- Oddawaj pieniądze złodzieju!
Wtedy ksiądz zaczął gonić paugę, a ona:
- Tylko uważaj na zakrętach kochanie!
Może nie wszystkim się spodobał, ale mi barrrdzo xD
Papa ;)
sobota, 18 maja 2013
Opowiadanie:3
Czeeeść:3 Muszę szybko pisać opowiadanie xd Sory, że nie było obrazków... Mamy też swoje życie prywatne, nie zawsze jest czas wejść na bloga.
Na zawsze. cz. 1
I teraz właśnie, po raz pierwszy go zobaczyła. Jego czarne włosy delikatnie zasłaniały mu oko.
Ona, jako, że została wybrana, musiała zostać. Nie mogła tak po prostu sobie pójść. Stała tak w tej klatce za oknem budynku, i wpatrywała się na liczną widownie. Nie mogła oderwać oczu od chłopaka. Czuła, że dla niego może i nawet wyskoczyć za okno. Tylko, że to nie było tak proste...
Taki mały przed smaczek, myślę, że się podoba.CDN! Paaa:D
Na zawsze. cz. 1
I teraz właśnie, po raz pierwszy go zobaczyła. Jego czarne włosy delikatnie zasłaniały mu oko.
Ona, jako, że została wybrana, musiała zostać. Nie mogła tak po prostu sobie pójść. Stała tak w tej klatce za oknem budynku, i wpatrywała się na liczną widownie. Nie mogła oderwać oczu od chłopaka. Czuła, że dla niego może i nawet wyskoczyć za okno. Tylko, że to nie było tak proste...
Taki mały przed smaczek, myślę, że się podoba.CDN! Paaa:D
poniedziałek, 13 maja 2013
Kolejna dawka humoru!
Pamiętacie prawda? Poniedziałek - kawały :) W tym również wymyślone przez Paulinę ;)
Dlaczego blondynka czeka pod drzewem?
Bo czeka na autograf od Kory!
Na planie filmu:
Ty, ty i ty! - mówi reżyser
I jeszcze ja! - wyrywa się chłopiec
Dobra. I jeszcze ty opuszczacie plan.
A teraz kawał od naszej Berlinki:
Po 2:00, dwaj mężczyźni oglądają długo wyczekiwany Polski Boks.
Jeden był zmęczony, więc zasnął.
Na następny dzień zapytał sie kolegi:
- Kto wygrał?
- Polak - odpowiada
Zagadka: (Wymyślona przez Paulinę)
Co to znaczy WC?
Wytwórnia Czekolady! ^.^
A teraz Berlinkowy kawał o Jasiu:
- Proszę pani mogę iść do WC? - pyta Jaś
- Jasne - odpowiada pani.
- A jak pani zorganizuje taką wielka wycieczkę? - pyta chłopiec.
- Oj Jasiu, wychodzisz, idziesz prosto, skręcasz w prawo i jesteś!
Jaś skorzystał z instrukcji i wrócił do klasy.
- Proszę pani, to nie Wytwórnia Czekolady, tylko toaleta!
Na dziś to tyle. Cześć! *-*
Dlaczego blondynka czeka pod drzewem?
Bo czeka na autograf od Kory!
Na planie filmu:
Ty, ty i ty! - mówi reżyser
I jeszcze ja! - wyrywa się chłopiec
Dobra. I jeszcze ty opuszczacie plan.
A teraz kawał od naszej Berlinki:
Po 2:00, dwaj mężczyźni oglądają długo wyczekiwany Polski Boks.
Jeden był zmęczony, więc zasnął.
Na następny dzień zapytał sie kolegi:
- Kto wygrał?
- Polak - odpowiada
Zagadka: (Wymyślona przez Paulinę)
Co to znaczy WC?
Wytwórnia Czekolady! ^.^
A teraz Berlinkowy kawał o Jasiu:
- Proszę pani mogę iść do WC? - pyta Jaś
- Jasne - odpowiada pani.
- A jak pani zorganizuje taką wielka wycieczkę? - pyta chłopiec.
- Oj Jasiu, wychodzisz, idziesz prosto, skręcasz w prawo i jesteś!
Jaś skorzystał z instrukcji i wrócił do klasy.
- Proszę pani, to nie Wytwórnia Czekolady, tylko toaleta!
Na dziś to tyle. Cześć! *-*
niedziela, 12 maja 2013
Komentarze :(
Cześć! Ostatnio nasz blog ma coraz więcej wyświetleń co bardzo nas cieszy :). Humor, opowiadanie, obrazki... To wszystko będzie się pojawiać w najbliższym czasie. Ale jest pewna kwestia, którą chciałam poruszyć, a mianowicie: KOMENTARZE. Gdy odwiedzacie nasz blog warto by było zostawić po sobie ślad, wyrazić opinię itd. Byłybyśmy baaaardzo wdzięczne i również brałybyśmy pod uwagę Wasze proźby i rady. Więc serdecznie zachęcam. ( zauważcie, że kiedy blog się wyświetla, jest z boku taka trochę ankieta: Podoba Ci się blog? Także zachęcamy do głosowania.) ^.^
W takim razie: Papa! ;)
W takim razie: Papa! ;)
Parę informacji.
Cześć znów:) Martwi mnie to, że mamy tak mało odwiedzin:c Eh... Ale to nic, nie poddamy się! :D
Oto, właśnie specjalnie dla was... (bicie w peruksje)... Rozpiska postów! xD
No więc tak:
Kawały- poniedziałki
Obrazki- środy
Opowiadania- soboty
Posty- prawie codziennie:)
Niedługo pojawi się także nasz blogowy e-mail, oraz pieski i kotki z gry "Petz 5" do zaadoptowania!! :D
~Berlinka
Oto, właśnie specjalnie dla was... (bicie w peruksje)... Rozpiska postów! xD
No więc tak:
Kawały- poniedziałki
Obrazki- środy
Opowiadania- soboty
Posty- prawie codziennie:)
Niedługo pojawi się także nasz blogowy e-mail, oraz pieski i kotki z gry "Petz 5" do zaadoptowania!! :D
~Berlinka
wtorek, 7 maja 2013
Powrót iiiii..... Niespodzianka!
Siema ... :)
To mój pierwszy post po wielkim powrocie. Jak wcześniej napisała Edzia, WRACAMY!!!
Tak, to oznacza o wiele więcej postów ^^ Tęskniłam za wami :((
Na dobry początek urządzę wam konkurs. :D
Na czym polega? To proste. Najpierw polecacie nasz blog gdzie tylko się da: Na stronach internetowych lub znajomym.
Gdy nasz w blog będzie w miarę popularny, ogłoszę początek konkursu!
Na czym będzie polegać dalsza część konkursu, I etap?
Otwieramy program PAINT. Rysujemy w nim obrazek na temat LAS, np.:
-Wilk, lub inne zwierzę leśne.,
-Piękne lasy, drzewa.,
-Drwala ścinającego drzewa w lesie.,
-Małe drzewko leśne, rosnące, wśród większych.,
-Piknik na łące niedaleko lasu.
TO SĄ TYLKO PRZYKŁADY! UŻYJ SWOJEJ WYOBRAŹNI I STWÓRZ NAJPIĘKNIEJSZY OBRAZEK! ŁĄCZ STYLE! BĄDŹ KREATYWNY!!
Zaangażujcie w to swoich znajomych. PAMIĘTAJ O PODPISIE PRACY! (Loginem i imieniem)
To mój pierwszy post po wielkim powrocie. Jak wcześniej napisała Edzia, WRACAMY!!!
Tak, to oznacza o wiele więcej postów ^^ Tęskniłam za wami :((
Na dobry początek urządzę wam konkurs. :D
Na czym polega? To proste. Najpierw polecacie nasz blog gdzie tylko się da: Na stronach internetowych lub znajomym.
Gdy nasz w blog będzie w miarę popularny, ogłoszę początek konkursu!
Na czym będzie polegać dalsza część konkursu, I etap?
Otwieramy program PAINT. Rysujemy w nim obrazek na temat LAS, np.:
-Wilk, lub inne zwierzę leśne.,
-Piękne lasy, drzewa.,
-Drwala ścinającego drzewa w lesie.,
-Małe drzewko leśne, rosnące, wśród większych.,
-Piknik na łące niedaleko lasu.
TO SĄ TYLKO PRZYKŁADY! UŻYJ SWOJEJ WYOBRAŹNI I STWÓRZ NAJPIĘKNIEJSZY OBRAZEK! ŁĄCZ STYLE! BĄDŹ KREATYWNY!!
Zaangażujcie w to swoich znajomych. PAMIĘTAJ O PODPISIE PRACY! (Loginem i imieniem)
poniedziałek, 6 maja 2013
Powrót. I HUMORRR ;)
Witajcie znowu! Wiem, że miałyśmy z Pauliną krótką przerwę, ale wróciłyśmy!
Obiecałam co poniedziałek wrzucać kawały. I nie zaprzestałam :) Mam nadzieje, że Wasze mordki też sie uśmieją :)
Teściowa wybiera się gdzieś rowerem. A zięć pyta:
- Gdzie się teściowa wybiera z tym rowerem?
- A na cmentarz.
- A kto rower przyprowadzi?
Na górskiej drodze doszło do wypadku autokaru.
Policjant po przybyciu na miejsce pyta siedzącego tam bacę:
- Jak to się stało?
- Widzicie, panie tamto drzewo? - pyta baca
- No widzę - odpowiada policjant.
- A kierowca nie widział!
A teraz małe podchwytliwe pytanko:
Który miesiąc ma 28 dni?
Każdy. ^-^
I to chyba na tyle. Papa :)
Obiecałam co poniedziałek wrzucać kawały. I nie zaprzestałam :) Mam nadzieje, że Wasze mordki też sie uśmieją :)
Teściowa wybiera się gdzieś rowerem. A zięć pyta:
- Gdzie się teściowa wybiera z tym rowerem?
- A na cmentarz.
- A kto rower przyprowadzi?
Na górskiej drodze doszło do wypadku autokaru.
Policjant po przybyciu na miejsce pyta siedzącego tam bacę:
- Jak to się stało?
- Widzicie, panie tamto drzewo? - pyta baca
- No widzę - odpowiada policjant.
- A kierowca nie widział!
A teraz małe podchwytliwe pytanko:
Który miesiąc ma 28 dni?
Każdy. ^-^
I to chyba na tyle. Papa :)
poniedziałek, 25 lutego 2013
Humorek ;)
No hej! :) Ja Edzia będe "zaopatrzać" Was w dobry humor. :D Oto parę kawałów na poprawę nastroju! :
Co jest zielone i mówi "muu"?
Żaba z wadą wymowy.
Co to jest gniazdko elektryczne?
Teleport do szpitala
Nauczyciel napisał na tablicy wzór chemiczny i pyta Jasia:
- Jasiu co oznacza ten wzór?
- To jest... Mam to na końcu języka...
- Dziecko, wypluj to natychmiast, bo to silnie żrący kwas siarkowy!
To dopiero przedsmak. Mam w zanadrzu jeszcze więcej! ;) Bayyy! *.*
Co jest zielone i mówi "muu"?
Żaba z wadą wymowy.
Co to jest gniazdko elektryczne?
Teleport do szpitala
Nauczyciel napisał na tablicy wzór chemiczny i pyta Jasia:
- Jasiu co oznacza ten wzór?
- To jest... Mam to na końcu języka...
- Dziecko, wypluj to natychmiast, bo to silnie żrący kwas siarkowy!
To dopiero przedsmak. Mam w zanadrzu jeszcze więcej! ;) Bayyy! *.*
: D
Siema : D To ja Edyta. Mam nadzieję, że będziecie się dobrze bawić na naszym blogu. Więc papatki (narazie) i nie zapomnijcie polecać nas znajomym ;* Będziemy czuły się bardzo zacnie ^.^
Edytowane przez: beliverjeden.
Edytowane przez: beliverjeden.
Zacne Powitanko♥
Siema!
Mam na imię Paulina;D To nowy blog, będę prowadzić go z BFF ;*
Aktualnie, czekam na odpowiedzi... xD Ale zgodziła się jedna z nich;* Poproszę ją o dodanie postu, a potem dodam coś do profilu, Baay;*
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)













