Odbija miiiiii xD LOL xD Ok. Paulina, OGARNIJ SIĘ!
Dobra, już lepiej xd
Czemu mam taki nieogar? Aaaa, to wam wszystko powieeem xd
Jutro mamy z klasą wycieczkę^^ A gdzie to nie powiem, tajemnica xD
Ale będzie zacnie, bo nie będzie lekcji, a ja mogę spać do 9! Tak, mamy być w szkole na 10:00 x3
Ale za to: 0 nauki! :DD
Cóż, daleeej, w czwartek Dzień Sportu, jeżeli nie będzie padać:33 Łiiiii<33 font="" nbsp="">33>
Lovciam, narka:
~Nieogarnięty Berlinek :DD
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz